Tutoriale w języku polskim
Data: 05-09-2003 | 16:04:40
Temat: Tutoriale


Poniżej znajdziecie rozpiske tutoriali w języku polskim, znajdujących sie w naszym serwisie.
jeżeli z macie problemy z wyświetleniem prosimy o kontakt.







Modelowanie





Dla początkujących - modelowanie
Autor: Kuba Balicki

Shaping 2 - modelowanie za pomoca loft NURBS
Autor: Jurand Widera

Tutorial Sweep NURBS i Extrude NURBS
Autor: Marek Białek 'Borys'

Piłka nożna
Autor: Marek Białek 'Borys'

Kula ziemska
Autor: Marek Białek 'Borys'

Quick shaping - matrix extruder
Autor: Marek Białek 'Borys'

Quick shaping - spline i ExtrudeNURBS
Autor: Marek Białek 'Borys'

Quick shaping - landscape i Matrix Extruder
Autor: Marek Białek 'Borys'

Ubierz Meg :)
Autor: 'Krisus'

Modelowanie miecza
Autor: Miłosz Rączkowski 'Milo'




Oświetlenie i Rendering





HDRI w cinemie
Autor: Marek Białek 'Borys'

Advanced render
Autor: Marek Białek 'Borys'

Tworzenie cienia bez widocznego obiektu
Autor: Marek Białek 'Borys'

Efekt caustic
Autor: Marek Białek 'Borys'

DOF - Głębia ostrości
Autor: Marek Białek 'Borys'

Advanced Render - ustawienia i opcje
Autor: Marek Białek 'Borys'

Advanced Render 3 - ustawienia i opcje
Autor: Radosław Orlikowski 'Gajowy'




Xpresso





Xpresso tornado
Autor: Marek Białek 'Borys'

Null Object i Xpresso
Autor: Cienemen

Mechanizm zegarowy w Xpresso
Autor: Kuba Balicki

Jak wykonać automatycznie wirujące śmigło
Autor: Kuba Balicki

Animacja obrotu kół pojazdu pod wpływem ruchu pojazdu z użyciem Xpresso
Autor: Kuba Balicki

XPresso - mruganie okiem
Autor: Kuba Balicki




Animacja





Kości - 1 - postać
Autor: Kuba Balicki

Kości - 2 - szkielet podstawowy
Autor: Kuba Balicki

Kości - 3 - urealnienie działania szkieletu
Autor: Kuba Balicki

Kości - 4 - animacja
Autor: Kuba Balicki

Kości - 5 - animacja z użyciem Posermixera
Autor: Kuba Balicki

Podstawy morphingu
Autor: Kuba Balicki

Animacja i moduł dynamics
Autor: Marek Białek 'Borys'

Zmiana natęzenia swiatła oraz innych parametrów w animacji
Autor: Marek Białek 'Borys'

Bąbelki w cieczy - czasteczkami i nurbsem
Autor: Kuba Balicki

Dla początkujących - animacja i rendering
Autor: Kuba Balicki

Animowany emblemat
Autor: Kuba Balicki

Fizyka cial stalych dla poczatkujacych (modul Dynamics)
Autor: Kuba Balicki

Tkanina na wietrze - moduł Dynamics
Autor: Kuba Balicki




Opis narzędzi i funkcji





Opis narzędzi w cinemie - część I - Deformery
Autor: Marek Białek 'Borys'

Opis narzędzi w cinemie - część II - Nurbs'y
Autor: Marek Białek 'Borys'

Opis narzędzi w cinemie - część III - Modeling
Autor: Marek Białek 'Borys'

Material editor - opis ogólnych zasad działania
Autor: Marek Białek 'Borys'




FX i pozostałe





Podrabianie dymu
Autor: Marek Białek 'Borys'

Ogień i PyroCluster dla początkujących
Autor: Kuba Balicki

Planeta Małp czyli Terra4D i Cinema
Autor: Jurand Widera

Przetwarzanie obiektów typograficznych 2D Adobe Illustratora na obiekty 3D(QTVR)
Autor: Kuba Balicki

Jednolite tło bez linii horyzontu
Autor: Milo

C4D -> VRML
Autor: Kuba Balicki

Rekonstrukcja objektow na podstawie ich schematów
Autor: Kuba Balicki

Układ planetarny
Autor: Kuba Balicki

Jak wyrenderować i zapisać efekt jako bitmapę.
Autor: Kuba Balicki

Jak tworzyc VRML w Cinemie v8.5, krok po kroku...
Autor: Kuba Balicki

Tworzenie map otoczenia przy użyciu C4D
Autor: Kuba Balicki

Montaż renderingów i materiału wideo (Cinema4D i FinalCutPro)
Autor: Kuba Balicki




Texturowanie





Texturowanie napisów
Autor: Rayman

Dla początkujących - teksturowanie
Autor: Kuba Balicki










Artykuł jest z CINEMA 4D for the real world - polska strona
http://www.c4d-pl.org

Adres tego artykułu to:
http://www.c4d-pl.org/modules.php?name=News&file=article&sid=199